måndag 16 februari 2009

Vintervackert


Jag hoppas ni njuter av snön. Det gör jag.

7 kommentarer:

segsliten sa...

Kul att helgen blev så lyckad! Mysigt att kunna komma iväg och göra något annorlunda, och bara bry sig om ett barn ett tag. Jag tror att barnen behöver det.
Kram ☺

Åsa! sa...

Jag älskar vintern, det får gärna vara vitt ännu ett tag till om jag får bestämma!

segsliten sa...

Du har något att hämta inne hos mig.
Kram ☺

Anonym sa...

Ja, det är jättefint med snö! Jag har till och med åkt längd hos mamma och pappa i Hedemora.

Katinka sa...

Jättefint! Fast jag längtar efter sol och sommar jag...

Hemliga damen sa...

Frostigt fint, som en tavla. Visst är det härligt med vinter. Men -27 känns liiiiite väl kallt...

Anonym sa...

O ja, här i Umeå har vi dryga 20 minus, gnistrande snö.. helt underbart!
Ingen is, inget regn, inga jävla plusgrader!! :o)