torsdag 20 mars 2014

Busy, busy

Ledig idag. Barnen i skolan.
Det är en märklig känsla faktiskt. Det känns som om man har all tid i världen helt plötsligt.
Dags för lite surdegar med andra ord.
Just nu är det mycket orienteringsrelaterat på att-göra-listan. Sen årsskiftet är jag mer än lovligt insyltad i klubbens verksamhet. Jag är nybliven styrelseledamot, är med i tävling- och träningskommittén och dessutom sammankallande i en speciell tävlingssatsning. Mycket pappersarbete blir det just nu, eftersom mycket ligger på planeringsstadiet än så länge.
Så busy, busy idag.
Men jag klagar inte, det är alldeles av fri vilja och hur roligt som helst!

2 kommentarer:

Agneta sa...

I mitt nästa liv, när barnen flyttat that is, ska jag nog börja orientera igen. Saknar det verkligen. Och helst så här års …

Nipe sa...

Agneta: Inte "nog"... självklart ska du det ;) Så himla roligt!