torsdag 9 april 2009

Oväntat besök

Tog lite flex idag för att både hinna småpyssla och umgås med barnen. Småpyssla betyder i praktiken sisådär en miljoner saker på "jag vill göra -listan" och packa inför påskhelgen hemma i Småland.
Tänkte cykla en mil på träningscykeln också.

Men jag fick oväntat besök idag.
Det ringde på dörren och döm om min förvåning när jag öppnar dörren och där står John Blund.

Innan jag hann reagera hade han kastat en gigantisk näve med sömnpulver på mig.
Är inte det straffbart på nåt vis?

7 kommentarer:

CharmKatti sa...

haha!!
fan vad oschysst på nåt sätt.
har du nåt du kan kasta tillbaka på han om han kommer tillbaka på så där olämpliga tider?
Kanske en näve klipulver:-)

Hemliga damen sa...

Att han fortfarande är så förbenat lömsk! Vissa personer förändras då aldrig. Men - nu ser jag att han är på väg hit också! Tänk om han kunde hälsa på Liten...

Katinka sa...

Jag tycker inte alls det är straffbart! Du behövde nog trots allt det tror jag.

Katinka sa...

Och Glad Påsk på dig vännen. Ta du dig tillfället i akt att bekanta dig mer ingående med John Blund du...

Nipe sa...

Jomen visst var det oschysst! Även om det väl var välbehövligt.

knaprig kaka sa...

Den där lille knarklangaren John B, alltså. Stryk skulle han ha. Han är min privata pusher, kan jag avslöja.

Nipe sa...

Knaprig kaka: haha!