söndag 12 april 2009

Vad är det för en dag idag?

Redan som riktigt liten föddes jag.
För en himlans massa år sen, kl 06:35, ploppade jag bokstavligt talat ut.
Det var första och enda gången hittills jag har varit så morgonpigg...

Morgonen idag har bjudit på familjens skönsång med tillhörande munspelande av 4-årigt syskonbarn och en rasandes god frukost.
Dessutom har jag min vuxenhet bevisat, genom att alldeles frivilligt ha russin på filen. Inte illa av en tjugofemåring, eller hur ;-)

Ha en bra dag - det tänker jag ha!

10 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som om ett litet grattis passar bra?! Ha en bra dag!!!

Katinka sa...

Grattis, grattis och åter grattis vännen! Hoppas du har haft sol idag och att du fått en himla massa fina paket!

Åsa! sa...

Stort grattis här från ön! Hoppas du har haft en finfin dag?!

Jenny sa...

Grattis! Och vilket fint kort!

Miafia sa...

Skickar över en massa grattis härifrån ön!!
Ha en underbar dag :-)
Kram

knaprig kaka sa...

Grattis i efterskott! Men jag trodde att du fyllde 24?

segsliten sa...

Ett riktigt stort grattis!
Kram ☺

Speja sa...

Grattis i efterhand - du unga mö. (Får man säga mö till de som har barn? Antagligen inte, va...fast vi behöver ju inte vara så sanningsenliga,eller hur?)
Hoppas du hade det, och har det, riktigt bra.

Nipe sa...

Tackar tackar! Jag kan avslöja att jag hade en finfin dag i söndags och att det väl inte riktigt var 25 jag fyllde, 27 är ju mer sanningsenligt ;-)

Mamma J sa...

Grattis i efterskott!

Jag är alltid lite avundsjuk på er som fyller i april.

Dels så tycker jag att månadsnamnet är så vackert - och dels så är det liksom då som våren vaknar på allvar och livet känns som om det börjar om på nytt... En fantastisk månad!