söndag 26 april 2009

Goda nyheter

Igår var en alldeles förträfflig dag.
För tre månader sen skrev jag detta inlägget om en vän till mig.
Skrev också i inlägget efter, att jag inte skulle skriva mer förrän jag hade goda nyheter om saken.
Vi träffades igår, tog en glass på torget (och lite kaffe i knät). Det går åt rätt håll, en dag i taget. Sakta, men dock framåt. Varm känsla i hela kroppen när jag tänker på det. Solen skiner minsann lite starkare tror jag!

Denna händelse trumfade hela dagen igår, det gjorde den. Annars fyllde vi dagen med underbara saker: klädshopping i lugn och ro, datorinköp till mig, gräsklippning, god mat, skattjakt, grogg och sist Singstar 80-tal. Det blir svårt att upprepa succén idag, det blir det!

3 kommentarer:

Katinka sa...

Låter underbart. Speciellt för din vän som nog behöver lite sol i sitt liv just nu...

malin sa...

SÅ underbart att höra att det är på väg åt rätt håll. =)

Nipe sa...

Malin: Ja visst är det!