onsdag 21 januari 2009

Kan bara inte låta bli

Den här bloggen ska inte vara en blogg där man gör narr av andra människor utan anledning. Nog för att jag ibland kanske driver lite med min kära make, men jag tror ni förstår att det är av kärlek och med glimten i ögat.

Men nu ska jag göra ett undantag, vara lite taskig. Men jag kan liksom inte låta bli, det här inlägget bara poppade upp i skallen. Jag lovar att bikta mig sen, absolut. Ja, oh ja! (hm)

Ni har säkert hört radioreklamen om hur livet blivit för brevduvorna nu för tiden. Här kommer en liten variant på den:

- Undrar vad man ska hitta på idag då?
Hacka på Marcus Birro?
Hacka på tjockisar?
Hacka på Blondinbella?
Jaaa,,,(suck)

- Det är inte lätt att vara Katrin Zytomierska idag...

3 kommentarer:

Miafia sa...

Hahaha där slog du verkligen huvudet på spiken!

Och är det någon som bör bikta sig så är det inte du utan Katrin ;)

Nipe sa...

Äntligen nån som verkade tycka det var roligt! Tack, jag började tvivla lite där. Jo, Katrin har nog ett rejält övertag på mig när det gäller bikt-behov, haha.

anjocapi sa...

Katrin får nog lägga in sig på bikt-rehab, hon behöver nog den tiden!! :o)