torsdag 29 januari 2009

Tack!

Tack för alla goa kommentarer!
Idag känns det både bättre och sämre paradoxalt nog.
Har träffat min väns pojkvän och fått lite mer info om det hela. Inte för att det gjorde saken bättre egentligen, men ändå på nåt vis. Kanske är det väl så att man känner att man har mer grepp om situationen ju mer man vet eller?
I vilket fall som helst, läget kan sammanfattas med kris, men just nu kan jag inte göra mer än så här. Konstatera läget och avvakta. Stötta när stöttning behövs.
Jag har inte tänkt att detta ska vara en depp-blogg, snarare tvärtom. Jag lämnar ämnet nu och hoppas att om jag tar upp det igen är det för att berätta om goda nyheter.

Nu är det dags för lite livsnjutning; en god kopp te, en liten chokladbit och två goa ungar.

Förresten, det blir nog två chokladbitar.

Eller fyra.

Äh va f-n, ro hit med hela kakan vettja!

6 kommentarer:

Mamily sa...

Öh hrm, dela med dig vet já!!!

Katinka sa...

Du förtjänar verkligen hela kakan så ät på och hoppas det muntrar upp lite! Tråkigt med sådana situationer, men vad man kan göra är att stötta och finnas till hands. Och det räcker långt.

CharmKatti sa...

Va fasen, ska du ha hela själv!!
Nä fy vad orättvist!

Nipe sa...

Asså, jag är ju för klen. En liten ynka bit tog jag. En. Patetiskt

JoSe sa...

Jag trodde det var din urstarka karaktär som avgjorde det hela...;) Kram

Nipe sa...

JoSe: Urstark, karaktär och Nipe är tre ord man inte kan ha i samma mening, hahaha