söndag 25 januari 2009

Mjölk till kaffet nån?


5 kommentarer:

Tant Janet sa...

Underbar bild! Tack för kommentaren hos mig. Ha en bra kväll.

Anonym sa...

Härlig bild. Bond-unge som jag är, kan jag faktiskt handmjölka...fantastisk kunskap som jag har hur mycket nytta av som helst...men det ser harmoniskt ut...att göra saker för hand.

Kajsa Bergman Fällén sa...

Ja tack :D.

Popprinsessan sa...

Fin bild, men jag kan inte sluta skratta åt kolasåsen längre ner på sidan... Har själv bott i Rby några år...

Nipe sa...

Erica: Kunna handmjölka? Reeeespect!
Jag vet faktiskt inte ens om jag har provat, vi sålde korna när jag var 8 och skaffade får istället. Dåligt med mjölkning där, mer jaga de som har rymt.

Popprinsessan: Pluggade du i Rby då? Bor strax utanför. Ja, här är ju dialekterna hur kul som helst.